Tuesday, January 25, 2011

Crop Circle Muncul di Yogyakarta, Indonesia










Yogyakarta, Indonesia- bukan satu tapi 7 petak sawah padi di Krasakan di Slemen Yogyakarta mempunyai corak bulatan ganjil yang dipercayai penduduk dihasilakan oleh objek terbang tidak dikenali (UFO)-undentified flying object
Ia mengandungi 3 corak segitiga dan dua bulatan kecil di bahagian tengah bulatan yang besar berdiameter antara 25-30 meter itu ditemui 23 Januari 2011 yang lepas(baru 2 hari lepas ketika entry ini ditulis).
Ia ditemui Tukiman, seorang petani pada pukul 6 petang ketika mahu mengusahakan padi sawahnya.
Dari laporan penduduk , mereka mendengar bunyi bising seperti pesawat terbang pada malam kejadian.Pihak polis kini menghalang penduduk dan orang ramai dari mendekati kawasan tersebut. Pihak tentera pula giat mengambil gambar dari helikopter. Setakat ini pihak kaji cuaca tidak mempercayai ini adalah perbuatan makhluk asing berdasarkan laporan tiada angin lintang pada malam tersebut.
Pendapat RA pula adalah Hanya Allah sahaja yang tahu kerana Allah mampu mencipta apa sahaja.Tapi kalau kejadian ini berlaku di tempat RA akan bersusah payah juga untuk menjenguk misteri ini. Apa yang pasti, muzik X-Files sedang terngiang-ngiang di telinga RA pada malam ini :)
Saksikan video di bawah dan banyak lagi di youtube.

No comments:

Blog via Fesbuk